من غلام قمرم

من غلام قمرم غیر قمر هیچ مگو
پیش من جز سخن شمع و شکر هیچ مگو

سخن رنج مگو جز سخن گنج مگو
ور ازین بیخبری رنج مبر هیچ مگو

دوش دیوانه شدم عشق مرا دید و بگفت
آمدم نعره مزن جامه مدر هیچ مگو

گفتم ای عشق من از چیز دگر می ترسم
گفت آن چیز دگر نیست دگر هیچ مگو
من به گوش تو سخن‌های نهان خواهم گفت
سر بجنبان که بلی جز که به سر هیچ مگو ...



نظرات شما عزیزان:

minaf
ساعت12:20---11 مهر 1393
داد رنگی ها همه مشغول بودند به جز مداد سفید، هیچ کس به او کار نمیداد ،همه میگفتند : تو به هیچ دردی نمیخوری یک شب مداد رنگی ها تو سیاهی شب گم شده بودند ، مداد سفید تا صبح ماه کشید مهتاب کشید و آنقدر ستاره کشید که کوچک و کوچیکتر شد ، صبح توی جعبه مداد رنگی جای خالی او با هیچ رنگی پر نشد .... به یاد هم باشیم شاید فردا ما هم نباشیم ......
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااام دوست عزیزم


minaf
ساعت15:39---7 مهر 1393
دیدی آخرش منو تنها گذاشت و رفت ، از زمین قلبمو برنداشت و رفت ، دیدی آخرش منو دیونه کرد ، واسه رفتن همین و بهونه کرد ، دیدی اون وعده هایی که رنگی بود ، تمومش واسه قشنگی بود ، دیدی اونی که دلمو بهش دادم ، رفت از چشمای نازش افتادم ، دیدی اونی که می گفت ماله منه ، دم آخر نیومد سر بزنه ، دیدی خط زد اسمم و از دفترش ، رفت و اسپند نزدم دور سرش ، دیدی اون نخواست برم به بدرقش ، دیدی باختم تو مسابقش ، دیدی مهربونیارو زد کنار ، رفت و چشمامو گذاشت تو انتظار ، دیدی رفت گذاشت به پای سرنوشت ، گفت شاید ببنیمت توی بهشت .....

مجید
ساعت2:19---2 شهريور 1393
امام علی (ع) می فرمایند:

اختلاط و گفتگو مردان با زنان نامحرم سبب نزول بلا و بدبختی خواهد شدو دلها را منحرف می سازد.


مجید
ساعت10:57---27 مرداد 1393
سلام. یه فیلم متاثر کننده تو وبلاگ گذاشتم.
خواهشن بیاید ببینید. نظر هم بذارید ممنون میشم


مجید
ساعت5:38---23 مرداد 1393
به کسی عشق بورز

که لایق عشق تو باشد نه تشنه ی عشق...

چون تشنه ی عشق روزی سیراب می شود.

ویکتو هوگو


مجید
ساعت13:11---20 مرداد 1393
سلام.

نه من اصلا قصد نداشتم به سلیقه ی شما دست بزنم.
داشتم فونت ها رو امتحان می کردم که همه چی به هم خورد. مجبور شدم ویرایش کنم تا به حالت اول برگرده. فقط نوشته ی شما نبود که ویرایش شد.نوشته های خودم و چشم انتظار هم ویرایش کردم تا به هم نخوره.

من واقعا از مطالب شما لذت بردم.
اگه یه روزی خواستید پستی یا مطلبی تو وبلاگ من بذارید همچنان کاربریتون هست.
اصلا میتونید وبلاگ رو در اختیار خودتون قرار بدید. چون تقریبا شما در وبلاگ اختیار تام دارید.
به هر حال بابت ویرایش مطالبتون عذر میخواهم.
موفق باشید و سربلند.


مجید
ساعت18:36---14 مرداد 1393
حرف هایی هست برای نگفتن و ارزش عمیق هر کسی به اندازه ی حرف هایی است که برای نگفتن دارد

مجید
ساعت15:52---8 مرداد 1393
نوشته های استاد پناهی

با صدا و لحن زیبای خودش.

بسیار زیباست.

پیشنهاد می کنم بیاید بشنوید.



مجید
ساعت15:48---7 مرداد 1393
سلام خوب هستین؟

یه خواهش دارم از شما.
میاید یکی از نویسنده های وبلاگ من باشید؟
اگه موافقید بهم خبر بدین تا براتون نام کاربری و رمز عبور درست کنم.


مجید
ساعت5:35---5 مرداد 1393
دلی که عشق ندارد و به عشق نیاز دارد،آدمی را همواره در پی گم شده اش،ملتهبانه به هر سو می کشاند

sorena
ساعت2:20---4 مرداد 1393
درود ♥
عزیز از شعرهای وبت خوشم اومد زیباست
ممنون میشم به من هم سر بزنی


فرهان
ساعت2:00---4 مرداد 1393
مرسی زیبا بود دلنوشته ها قابلند به احترام
.
از دعوتتون سپاس ...موفق باشی/


مجید
ساعت1:50---4 مرداد 1393
سلام. وب زیبایی دارید.
با افتخار لینک شدید.


mj
ساعت1:44---4 مرداد 1393
بلاگ قشنگی داری به منم سر بزن
www.stfusb.lxb.ir


AMIR0022
ساعت23:04---3 مرداد 1393
سلام وب زیبایی داری لطفا به منم سر بزن
DNAK-DL.LOXBLOG.COM


آریافایل
ساعت17:36---2 مرداد 1393
سلام و احترام

Http://aryafile.ir

کسب درآمد برای دانشجویان و دانش آموزان


وبلاگت زیباست


حبیب
ساعت0:04---30 بهمن 1392
بسیار عالی بود .موفق باشی
پاسخ: مرسی از بهترین نقاش هنرمند


سهیل
ساعت22:30---13 بهمن 1392
ممنون خیلی زیبا بود
پاسخ:مرسی بابته نظرت.لللللللللللللایک


خالق خاطرات
ساعت19:13---10 بهمن 1392
خیلی قشنگه ممنون از زحماتتون
پاسخ:مرسی از بچه های با مرام ک نظر میدن


www.0book.tk - صفربوک .تی کِی
ساعت22:43---9 بهمن 1392
دوست عزیزم سلام.

از بازدید و همچنین ثبت لینک کتابخانه کتیبه ممنونم.

آدرس رو شما اشتباه تایپ کردی ، اگر اصلاحش کنی ممنون میشم.

http://www.0book.lxb.ir آدرس با صفر شروع میشه...
پاسخ:شرمنده عزیز.مچکرم بابته نظرتون.بازم تشریف بیارید


خش موزیک
ساعت21:35---7 بهمن 1392
سلام.به سایت زیر برو و در قسمت پیوندها روی گزینه ی کسب درآمد برای سایت ها کلیک و ثبت نام کن.جالبه
http://khashmusic.vcp.ir


Reza
ساعت18:23---7 بهمن 1392
زیباست

موش
ساعت18:01---7 بهمن 1392
سلام عالیــــــــــــــه وبلاگ منم بیا خوشحال میشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 6 بهمن 1398 | 13:38 | نویسنده : دختر باران |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.